ÖVERASKNINGAR

Jag är en person som älskar överaskningar, alltså bokstavligen! Jag älskar att överaska mina nära och kära lite då och då och älskar att bli överaskad tillbaka. Det behöver inte vara någon speciell tillfällighet eller vid någon födelsedag eller ceremoni utan det kan vara som att köpa en choklad till en vän för att hon eller han varit en underbar vän eller att jag får en blomma för att jag är en bra flickvän :p haha, ja men ni förstår vad jag menar.
Jag har blivit överaskad några gånger i mitt liv, vid ett tillfälle överaskade min bästis mig med att köpa tårta och hon hade fixat in en gammal bild på när vi var små och ramat in den i en jätte fin ram och jag blev så rörd av det.
Har ni någon gång blivit överaskade av någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0