Sjukling

Hello alla
Idag är jag hemma, har slutat min praktik på fyra veckor. Det gick bra och jag är nöjd med vad jag åstadkommit. I Januari tar jag examen. Kan ni fatta hur mycket jag längtar? :D hihihi, idag är jag dock sjuk och är hemma och vilar. Måste ha ätit något dålig igår för var vaken vid toastolen hela natten till idag. Usch, hatar att kräkas.
Annars hur mår ni? Jag vet att jag inte bloggar ofta men det är på grund av att jag inte har tid eller ork eller inspiration. Jag hoppas på att jag ändrar på det till det kommande året. Ett nyårslöfte. :p
Nu tänkte jag lägga mig lite.
Vad hittar ni på idag?
Ps: Akta er för de hala vägarna.
Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0