Säljer min vackra brudklänning

Hej mina få läsare och alla som kikar in då och då. Nu är det så att jag vil sälja min vackra brudklänning. Jag köpte den för 10 000 kronor och säljer den idag för 4000 kr. Är någon intresserad så skriv till mig. Priset kan diskuteras så klart. Den är av märket Pronovias och i färgen ivory. Den har ett långt vackert släp och mycket fina broderidetaljer från bysten ner mot livet och även på draperingarna som är på framsidan. Klänningen är justerbar och går att töja ut eller tvärtom beroende på den vackra korsetten i ryggen som man kan justera som man vill. Längs hela släpet finns det vackra broderier. Ni kommer känna er som en prinsessa när ni bär denna sagolika klänning. Buda gärna. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0