Träningsvärk och nackspärr!!!

Jag har jätte ont i ena sidan av min rygg. Smärtan går längs halva nacken och ner till ryggen. Det gör jätte ont när jag vänder mig om. =(
Jag förstår inte varför jag plötsligt fått så ont. Känner att jag knappt kan röra mig utan att skrika av smärtan. Sist jag hade det så var när jag var 18 år. Och då gick det inte över förrän efter två veckor. Fick varje dag smörja in mig med värmd olivolja. Hehe, kommer ihåg när mamma alltid sa att olivolja hjälper mot allt. Hmmm, nja tror inte det gör det faktiskt. Jag ska nog inte träna så hårt som jag gjorde idag. Plus att jag nu måste börja tänka på hur mycket jag bär för att jag klarar faktiskt inte av att bära på tunga saker som förr. Hatar att åldras... Vill faktiskt må bra och inte känna någon ont någonstans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0